Sådan gør vi

Velkommen til Idrætsbørnehaven Bellevue

Vi glæder os til at byde jer som familie velkommen og være medvirkende til, I og Jeres barn/børn får en god begyndelse på børnehavelivet.

Brug menuen til venstre eller nedenstående LINKS og bliv klogere på hvad vi står for ikke mindst ...hvordan vi gør tingene.

Præsentation

Politikker

Værdier

Struktur i vores praksis

Forældresamarbejde

Vi og lokalsamfundet

Vil du se vores samlede Pædagogiske Læreplan - Download: TRYK HER (pdf - 2,4 MB)

Vil du se vores samlede Personalehåndbog - Download: TRYK HER (pdf - 503 kb)

SMTTE for 2022 - Download: TRYK HER (pdf - 231 kb)

SMTTE for 2021 - Download: TRYK HER (pdf - 1,3 MB)

Vision

Gennem vores pædagogisk idrætscertificering, samt den styrkede pædagogiske læreplan, ønsker vi at skabe en kultur, hvor barnet får de bedst mulige forudsætninger for at udvikle sig gennem pædagogisk idræt. Idrætsbørnehaven Bellevue vil være et sted fyldt med livsglæde og udvikling, som giver barnet de bedst mulige betingelser for at kunne mestre skolestarten og fremtidens udfordringer i livet - både selv og i fællesskaber.